Tevreden over de zorg van ErgoThuis? Of vind je dat dingen beter kunnen? ErgoThuis hecht veel waarde aan de ervaringen van onze cliënten en hun naasten. Op deze pagina lees je wat je kunt doen met je vragen, opmerkingen, klachten óf complimenten.
Ben je niet tevreden over de zorg die jij of jouw naaste heeft gekregen? Bespreek het met de ergotherapeut, zodat jullie samen een oplossing kunnen vinden. Jouw feedback is van groot belang om de zorg- en dienstverlening te verbeteren waar dit nodig is.
Mocht dit niet het lukken, dan kun je je klacht kenbaar maken bij het Adviespunt van Zorgbelang Nederland. Zorgbelang Nederland werkt onafhankelijk van hulpverleners en instellingen in de gezondheidszorg. Zij adviseren cliënten telefonisch of via de mail over patiëntrechten en klachtwegen. Voor meer informatie en de regionale adviespunten: www.zorgbelang-nederland.nl
Bij een ernstige klacht kun je contact opnemen met het Klachtenloket Paramedici (KLP). De klachtenfunctionaris van het Klachtenloket Paramedici zal vervolgens contact met je opnemen. Bij de klachtenfunctionaris kun je terecht met vragen over het indienen van een klacht: www.klachtenloketparamedici.nl. Vraag bij je ergotherapeut naar de folder van het klachtenloket Paramedici.
Ook die horen we graag! Geef deze persoonlijk door aan je ergotherapeut, of maak deze kenbaar via het contactformulier op de website.
Neem contact op voor een intake gesprek.